Tema: Re: Kodel nereikalinga devalvacija
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-10-16 08:18:35
> "As visada balsuoju uz Landzbergio partija. ..."

Tai faktas

> ir
> "Visada maciau, kad Kirkilas protingas, logiskas, nesavanaudis,
> kulturingas..."

galiu dar karta patvirtinti

> Ar tai suderinama? Itariu, kad kazkas cia meluoja.

Esu rases politiku reitingus pagal save:
Landzbergis (jo autoritetas vertas visu likusiu kartu paemus)
Grybauskaite (nerasau salia Landzbergio, nes dar nesu tikras)
Adamkus su Brazausku
Kirkilas (mazai svorio, bet labai artimas Grybauskaitei)
Kubilius (pastarasis cia tik todel, kad jo partija laimejo ir sedi premjero poste)

Admku nuleidau del Gruzijos avantiuros. Brazauskas man butu nepriimtinas, jeigu nebutu autoritetas ubagams. Ka besakytumete, bet valdzia mums isrenka ubagai. Del sios priezasties valdzioje galetu ir pats Daktaras, jeigu tai teigiamai veiktu aplinka. Dabar Daktaras uz grotu, o parlamento saleje viesai pasisakoma apie "pilvu i virsu kazkur prie Kauno". Kaip ten bebutu, bet Brazauskas yra ubagu atstovas ir mazuma DEMOKRATIJOJE negali primesti savo valdzios ubagams.
Kai susitinka Kirkilas ir Kubilius tampa oziais ant lieptelio.