Tema: Re: Kodel nereikalinga devalvacija
Autorius: abc
Data: 2009-10-16 00:57:38
Vidai ir Marux - net ir didziausiam nenaudeliui anksciau ar veliau nusvinta
gera mintis (o gal jis ja perskaite kur nors ir dabar raso). Lietuva per
maza kritine mase mastanciu zmoniu, todel pasiulymu reikia is visu. Beda,
kad tie pasiulymai prisimenami bunant opozicijoje, bet ne pozicijoje. Bet
cia politiniai zaidimai..... Ir nereikia zmoniu smerkti amzinai, as pvz AMB
jau atleidau. To pykcio kazkaip per daug Lietuvoj.....trukdo jis adekvaciai
vertinti situacija, juk as pilnai tikiu, kad visi gali pasiulytu geru
minciu.

kaip ten bebutu - jeigu Seima valdyciau as - man butu nusispjaut kokie
zmones ten dirba, as vertinciau kiekviena istatyma/sprendima atskirai be
isankstinio nusistatymo/partines pozicijos (ne pagal tai, ko reikalauja
partiju istatai - is anksto susitariant, opozicijai balsuojant butinai pries
pozicija ir atvirksciai). Man regis, partiju istatai kaip tik ir trukdo
isrinktiesiems. Prisizada to, ko negali isteseti (pvz tokio pacio lygio
pensijos pensininkams per ateinancius 4 metus). Ir reikia atidirbineti
elektoratui / sponsoriams (bankams, maximai). Del to man patinka Valinsko
istatai (gal jo partija ir niekam tikusi, bet jis pats man imponuoja kur kas
daugiau, nei nemazai kitu senu politikos zirgu) - juose teisybes daugiau.

Kitaip tariant kiekvienoje partijoje yra 20% zmoniu dirbanciu, ir 80%
besivelkanciu paskui. Man patiktu sujungti tuos 20% is visu
partiju....Lietuva per daug dirba atskiroms interesu grupems, ir per mazai
visai Lietuvai. Taip pat elgiasi ir rinkejas, pvz man keista kai Arturas
Racas pareiskia, kad jis balsuotu uz konservatorius, del to kad jie jo
bobutei pakeltu pensija (ar kazka panasaus jis ten tada pries rinkimus
sake)... As dar galiu suprasti, kai savu interesu ziuri Seimunai (mutave
Seime), bet kai savu interesu ima ziureti rinkejai, jie tiesiog prasosi, kad
besibolotiruojantys bandytu juos apgauti pazadais (abi puses zino kad
dauguma siekiu - nerealus - ir matome kad tai vyksta), man sunku
suprasti.... Juk ne tame esme. Esme, kad esam visi toj pacioj geldoj, reikia
visa ekonomika traukti, o ne ziureti savo interesu... patrauke ekonomika
automatiskai turesime daugiau to pyrago...

reikia perzengti asmeniskumus, nenusistatyti pries zmones is anksto - tai
yra musu Seimo problema. Per daug jie isisuke i vidines rietenas
(pozicija/opozicija, seni randai, atidirbimas sponsoriams ir rinkejams - to
gal ir neisvengsi, bet galima tai daryti neuzmirstant ir Valstybes - kol
tokia dar turim). Tas pats kaip ir mes - rinkejai - i partijas. Kaip ir
minejau, reikia priversti esancius Seime dirbti, o ne keisti juos (ateis
tokie patys). Tam yra du dalykai: bizunas ir gedos jausmas. Pirmo neturim,
antruoju - disponuojam laisvai. Beje, antrasis efektyviai veikia JAV
teisineje sistemoje.