Tema: Re: Brazauskas: Dugnas - tai fantazija publikai nuraminti
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-09-29 11:13:23
> Tai dabar del LEO ir pan. bajeriu visi lietuviai staiga patapo zemesnio
> mentaliteto negu kitos tautos? Tiesiog gelezine logika :)

Civilizuotu valstybiu visuomenese neisivaizduoju tokiu aferu.

> O tai jau tavo ASMENINE problema

Skurdas yra kiekvieno ubago ASMENINE problema? Pavyzdziui kodel gydytojai reikalavo 30 milijonu ju atlygininmu pakelimui, jeigu tau kiekvieno gydytojo asmenine problema? Si problema yra ir tavo asmenine. Kai valdzia turi 40 milijonu internetiniams rinkimams nereikia stebetis skaitant tokius straipsnius. Tebunie tai ne is delfi:
"Insulto ištikta vokietė dvi paras laukė Lietuvos medikų pagalbos"
http://www.lrytas.lt/-12540684121252196408-insulto-i%C5%A1tikta-vokiet%C4%97-dvi-paras-lauk%C4%97-lietuvos-medik%C5%B3-pagalbos-nuotraukos.htm
Del nepilnavertiskumo komplekso niekas nemitinguoja, bet is auksciau pateikto pavyzdzio niekaip negali gincyti, kad Lietuvoje yra sveiko proto politikai, rinkejai, visuomene. Pateiktame pavyzdyje kulturingas zmogus su savo sunimi kulturingiau elgiasi, negu...

> Patikek, nera toj Estijoj viskas taip grazu, kaip tau atrodo Delfi
> paskaicius

As ir nededu nuorodu i salis, kuriu mes niekada nepasieksime. Estija PRIKISU tik todel, kad ten sutvarkytas svietimas, mokslas, socialinis draudimas, sveikatos apsauga. Mano asmenine nuomone Estijos gyventoju pajamos visiskai atitinka ju kulturini lygi. Lygiai taip pat ir Lietuvoje VIDUTINIO zmogaus pajamos atitinka VIDUTINIO lietuvio kulturini lygi. Niekada nereikalavau, kad butu didesni atlyginimai. As nepatenkintas, kad visokie "internetinio balsavimo" vadovai gauna penkiazenkles pajamas  nors ju vieta prie siuksliu konteineriu, kad neparazituotu visuomenes. Ir net tai galima butu pakesti, jeigu visuomene parazituojanti valdzia igaletu sutvarkyti tai ka estai susitvarke pries du desimtmecius: "svietimas, mokslas, socialinis draudimas, sveikatos apsauga..."