Tema: Re: Brazauskas: Dugnas - tai fantazija publikai nuraminti
Autorius: lasaZ
Data: 2009-09-23 10:42:04
aš tai negaliu pamiršt fantastiškos AMB frazės, kai jis dar buvo pirmasis
sekretorius pačiame nepriklausomybės apyaušryje:

"Tas ekonomistas kuris parodys kaip Lietuvai išgyventi be Maskvos vertas
Nobelio premijos."

Kaip rodo faktai visgi išgyvenom, ir gyvenam geriau nei didžioji exSSSR
dalis.

o seneliui ir sveikata šlubuoja, matyt ir šiaip jau amžius savo daro.
Skaitau jau kelintą interviu su juo ir stebiuosi kam jis vargšas dar gali
būti įdomus. Geriau tegul apie savo sveikatą kalba, o ne apie ekonomiką,
kurioje jis nė velnio nesigaudo.

lasaZ