Tema: Re: Brazauskas: Dugnas - tai fantazija publikai nuraminti
Autorius: abc
Data: 2009-09-23 10:57:29
mes pasirinkome kita Maskva - ES.
ir kaip imanoma labiau vyniojames verslo santykiais apie ja.
kai krizes ikarstyje isigalios protekcionizmas, o ES supras kad Latviams
duodami pinigai yra dotacija, kuri niekada nesibaigs - tada prasides
idomumai
tikiuosi jie nesutaps su valiutos smigimu ir pensiju nurezimu bent 50% (o
abu sie dalykai jau neisvengiami), nes tai butu pats blogiausias sutapimas
laike