Tema: Re: Brazauskas: Dugnas - tai fantazija publikai nuraminti
Autorius: lasaZ
Data: 2009-09-24 13:12:27

> Gyvenu Grigiskese. Daugiau kaip puse namo sedi be darbo. Aplinkiniuose
> namuose padetis panasi. Ju paskolos, geriausiu atveju, televizoriui
> isigyti. Daugumai is ju jau baigesi pasalpu mokejimo terminas. Uzvakar
> pirma karta maciau kaip atvaziaves policijos ekipazas prie IKI parduotuves
> ramino "jaunimele". Buvo kvieciamas vienas po kito ekipazai pastiprinimui.
> Tendencija akivaizdi. Tie, kurie vaiksto i parduotuves, kavines, stovi
> kamsciuose turetu labai susirupinti, kad po nakties nerado tvoros arba i
> jo svetaine pro vitrina ivaziavo sunkvezimis ir issiveze LCD. Pas mane
> [...]

Tadzikistano kislakuose taip ar taip be automato niekas nevaiksto, reiskia
kol kas mes siek tiek priekyje. Kriminogenine situacija panasu kad grizta
ten pat kur visa ekonomika - i 1999 metus. Bet verkti kad mes luzeriai ir
tik mes taip nusiritom yra nelogiska, nes Estijoje ir Latvijoje viskas labai
panasiai. Tiesiog turim perlipti si etapa. Skandinavai beje irgi yra
pergyvene klaikia kreditu bumo sukelta krize devyniasdesimtuju pradzioje.

lasaZ