Tema: Re: Zigmas apsi....
Autorius: bet_kas
Data: 2009-05-14 15:34:25
"Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message
news:gugord$bot$1@trimpas.omnitel.net...

> Jus vis per toli nukrypstate nuo analogijos su Lietuvos valstybe.

Siaip jau kelintas postas vis siekiu pasitikslint (sakiniai baigiasi
klaustuku) ar tikrai gerbiamas Vidas taip mano.

> 1. Lietuvos valstybe juda kaip auto su nusodevejusiom padangom ir
> besibaigianciu variklio resursu

Zinoma, tai akivaizdu.

> 2. Lietuvos protines, finansines ir kitos ubagiskos galimybes per visa
> Nepriklausomybes laikotarpi nesugebejo sutvarkyti valstybe. Todel tvarkoma
> priesokiais.

Pavadint tai kas vyksta tvarkymu pernelyg skambu. Panasiau i tinklines
tvoros vienos skylutes uzlopyma.
Todel ir siuloma - tvora nuimt (parlamentinis valdymas) arba pakeist
vientisa (prezidentinis valdymas)

> Jeigu negalite suvokti elementorikos tai kaip jus galite diskutuoti
> "kosminemis" temomis. Jeigu jus esate is tu inteligentu "skarmaliu", kaip
> Kristus dykumoje, tai tokios temos manes nedomina. Mane domina paprasto
> zmogaus kasdienine buitis, kuria "pjauna" oligarchai...

Lygiai taip pat domina paprasto zmogaus kasdiene buitis, vienintelis
skirtumas
- sunkiai iziuriu Lietuvoje oligarchus. Taciau ryskai matau ydinga sistema,
kur:
1) Vieni milzinisku ziniu kiekiu bando istraukt nors nuosavas seimas
2) Antri su mizeriskomis ziniomis su pagreiciu skrenda i pakalne.

Ir ta sistema susikurem patys drauge, tiek "turtingi", tiek "biedni".

> Neteikiu tam dideles reiksmes.

Reiksme/skirtumas ka reikia pertvarkyti - abstrakcija pavadinimu teisesauga
vs konkretus
dokumentas pavadinimu konstitucija (sventa karve).