Tema: Re: Zigmas apsi....
Autorius: Necris
Data: 2009-05-10 23:32:58
Propaganda by definition yra tikslingas bandymas pakreipti viesaja
nuomone savo tikslams. Kvailoka manyti, kad apie Grybauskaite
kelis metus visi rase ir apklausas dare kazkokio vieno slapto tikslo vedini.
O gal ji budama sekminga EU komisare nusipelne, kad apie ja rasytu,
ir i prezidentus siulytu? Visgi zmogus, uzimantis auksciausias pareigas
ES lygiu, atsakingas uz ES pinigus, tokia karjera savaime imponuoja.
Taip, apie ja mazai kas zinojo iki jos karjeros ES, bet po to ji suzibejo,
ir ne 'propagandos', o pirmiausiai savo deka. Tas savotiskas isankstinis
PRas greiciausiai buvo be jos zinios daromas, jis tiesiog atsiliepe i
visuomenes
lukescius.
Beje, zmogus matosi tikrai saziningas ir patriotiskas, nes galetu velniop
mest ta visa kandidatavimo mesmale, ir sedet toliau sau shiltai Briusely,
gaunant kelis kart didesne alga nei bunant prezidente. Nesiklijuoja ji
ir prie partijos nei vienos, rinkimu kampanija vykdo is savo lesu, visi
remejai su konkreciomis sumomis nurodyti jos puslapyje (palygint
galima su Pakso atveju, kur vartesi BBZ kokie pinigai BBZ is kur).
Nemykia kaip AMB pries zurnalistus, kalba laisvai eng/fra, turi
autoriteta ES. Ko dar noret is kandidato?

Jei jau kabinetis, tai reiktu prie jos programiniu nuostatu, o ne
'ka ji nuveike gero' (jei tiek nusipelne ES, tai gal nusipelnys ir
Lietuvai),
kas jos tevai ir t.t.