Tema: Re: Zigmas apsi....
Autorius: bet_kas
Data: 2009-05-11 18:11:02
Kad Grybauskaite pirma iveiks sansu yra pakankamai
(Koncervatoriu elektoratas balsuos uz, elektoratas skaitlingas ir aklai seka
vadus).
O vat antras kandidatas... rimtas klaustukas.
Socdemai niekada neturejo stipraus elektorato, jie daugiau surenka
"ech ir vel ner ka rinkti, tiekto sitie bent suvokia kas vyksta" balsus.

Siame etape "ner ka rinkti" gali issiskaidyti, taciau susikoncentruoti
antrame ture.