Tema: Re: Zigmas apsi....
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-05-12 23:15:05
Tavo asmeninis argumentas absoliuciai nieko nevertas ir ne i tema.
Reiskias, ir tave itikino.

"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:guchne$ao$1@trimpas.omnitel.net...
Nagi visgi pasikartosiu: tai ką siūlai ? Pavardyk vertą kandidatą. Nebalsuoti iš viso -
IMHO tai jau būtų
"mūsų demokratijos silpnų pamatų" sprogdinimas, nebe byrėjimas.
Šiaipjau: politika yra menas gyventi realybėj, o ne iliuzijose. Turim ką turim, iš to
turimo belieka rinktis.
Aš nematau vertesnio kandidato (VL nekandidatuoja, o ir nepraeitų priešo tankai per
runkelių laukus...).
Kai tuo tarpu Pakso atveju buvo visai kitaip: tai buvo "runkelių ir naivių bobučių"
kandidatas, vidurinis/
išprusęs sluoksnis už jį niekad nebalsavo, niekad, gavo jį per prievartą ir liko labai
dėkingas...
Mano grynai asmeniniai argumentai už Grybauskaitę: praėjus visas EU liustracijas, gerai
ten
užsirekomendavus, nemažai ten dirbus -> reiškia bent jau moka dirbti ir susiformuoti
komandą.
Apie ką iš jos konkurentų galima tai pasakyt ?