Tema: Re: Zigmas apsi....
Autorius: Zveris
Data: 2009-05-11 16:32:57
Bus antras turas. Grybauskaite vs Butkevičius.
Kadangi Grybauskaite taktiskai gudriai kritikuoja dabartine vyriausybe jai
tikrai daugiau sansu nugalet Butkeviciu.
Reikia pastebeti, kad pries antraji tura jai visdelto reikes panaudoti
tokias pat "juodasias technologijas", kokias dabar naudoja socdemai
(sestadieniniai "Respublika" ir "Vakaro zinios").