Tema: Re: Akcizų ir PVM didinimo pasekmės
Autorius: bet_kas
Data: 2009-05-13 12:18:54
"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message
news:gudsau$b4n$1@trimpas.omnitel.net...
> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message
>
> Sakau nedidelę dalį, nes manau (ne žinau, o manau), kad liūto dalį sudarys
> akcizs už kurą. Kažkur mačiau statistiką, kad akcizas alkoholiui ir
> tabakui ir labai maža dalis bendrų iš akcizų surenkamų pinigų. Bet,
> žinoma, galiu ir klysti - esant reikalui persižegnosiu :)

2008 m. ir 2007 m. fakto palyginimas
Įmokų pavadinimas                                                2007 m.
2008 m.             ±             %
VMI administruojami akcizai iš viso:                       503 662
557 876          54 214       110,8%
iš jų akcizo už etilo alkoholį ir alkoholinius g÷rimus 140 456
176 023          35 567       125,3%
iš jų akcizo už apdorotą tabaką                              109 610
115 921             6 311      105,8%
iš jų akcizo už kurą                                                 253 640
266 003           12 363       104,9%

Akcizas uz kura sudaro ~47.7% (~1/2), Alkoholis 31,6% (~1/3), Tabakas 20,7%
(~1/5)
Informacijos saltinis:  VMI apzvalga.

Problemos ne tik  tabako, bet ir  alkoholio akcizuose, t.y. su daugiau nei
puse (52,3% !) pajamu problemos.

> Sutinku. Bet juk turbūt ne apie tai mūsų diskusija?

Diskusijos apie akcizus ir PVM (pagal subject arba pavadinima).
Kaip ir apie ta pati kalbama.

> Kai geriau pagalvoji, tai su išlygomis bet kuris biudžeto punktas yra ir
> įmonės, ir valstybės biudžete. Ko gero, šioje vietoje nebuvau teisus.

Aciu. Islygos - mastelio/dydzio pasekme.

> Bet tai nereiškia, kad jų didėja tiek, kad galime sau leisti investuoti
> sunkmečiu.

Sunkmetis arba krize - populistu pramanas pritraukti mazai ekonomiskai
rastinga
elektorato dali. Realybe skaudi, taip visada buna. Norint apsitvarkyti
realybe
butina investuoti kiekviena diena, skirtumas tik i ka konkreciu laiko
momentu labiau verta.

Pono valia.