Tema: Re: Akcizų ir PVM didinimo pasekmės
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-04-20 22:10:03
Kadangi su šituo reikalu susiduriu praktiškai, garantuoju - 100% totaliai
klysti. T.y. tu teisus, kad neisi pirkti pilstuko po 22 val., bet kad
pabrangus alkoholiui jo vartojimas praktiskai nesumazejo - faktas.

Anekdotas i tema.

Grizta vyras namo, visas piktas:
- Bl.., Nx... Degtine ir vel pabrango... Nelaiko nervai... Bl..., Nx...
Vaikas ir klausia:
-Tete, tete, tai tu dabar maziau gersi ?
- Ne blet, tai tu maziau ėsi !

Realybė - deja tokia.