Tema: Re: Akcizų ir PVM didinimo pasekmės
Autorius: Zveris
Data: 2009-04-21 12:04:59
O anksciau kitaip darydavai? taigi visi baliams prisipirkdavom ir vistiek
VISADA PRITRUKDAVO. Tada prigere visi lekdavom (kartais su masinom) i
parduotuves. Ir toliau "pildavom". Dabar pvz mano aplinkos zmones, kai
baigiasi alkoholis - skirstosi namo arba eina i barus, bet tikrai niekas
neperka pilstuko. Beje statistiskai maziau girtu su masinom uzhsimusha ir
tai tikrai ne todel, kad baisi reklama per TV eina.
Valstybe ne PASIPELNO is mokesiu, o SURENKA mokescius. :P
Del nuodijomosi nuodingais dalykais, tai Tu net nezinai ka geri pirkdamas
Rimi ar Norfoje. Kazkaip patyre "gerikai" kazkodel sako, kad musu
parduotuvese parduodama degtine skiriasi nuo parduodamos pvz JAV (nors yra
tos pacios markes). Idomu kodel? :)))) (cia retorinis klausimas) :P :)))