Tema: Re: padugne 1:0 amenox ;)
Autorius: SAMas
Data: 2011-03-19 20:50:23
On 2011-03-19 13:31:29 +0100, amenox said:

> Taip, pamatysiu, eilinėj prezentacijoj Jobsa su iphone iškeltoj rankoj
> ir alpstančią salę - omg, omg, omg. Aj dar eiles prie parduotuvių. :)

Galima megti Apple produktus, galima ne...bet pripazinkim - konkurentai
daug atiduotu uz tai, kad ju produktus panasiai "nestu" is parduotuviu,
kaip kad nesa Apple'us.
O kas liecia prezentacijas, tai tu turbut nematei savo MS dievaicio
pasirodymo ir rankytermis plojancios saleje vien us tai kad pasukauja
kaip bezdzione.

http://www.youtube.com/watch?v=wvsboPUjrGc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=d_AP3SGMxxM&feature=fvst