Tema: Re: padugne 1:0 amenox ;)
Autorius: SAMas
Data: 2011-03-19 13:22:05
On 2011-03-19 10:25:04 +0100, amenox said:

> Hmm, o tau nieko nesako kada tai pradėjo obuoliai ir kada tai pradėjo
> MS?  O kas liečia ipadus - dėjau aš ant ipadu. Diskutuojam apie
> smartfonus ir WP7. Kai MS išleis Win8 tada ir padiskutuosim apie
> planšetus (jei MS lys į tą rinka žinoma).

Tai esme ir yra kad tu vartotoju MS mazuma, programeriui kurti
programas pirmiau apsimoka ten kur diaugiau uzsidirbsi, tai yra
didesnis vartotoju ratas.
Be to MS jau koki 10 metu stumdo savo WM versijas ir kas, programu
gausa tikrai pasigirti negali. MS Zune projektas (iPod konkurentas) jau
zlugo, o kiek garsiai kalbejo kad tai iPod zudikas :)
Kad tu dejai ant tu iPad, tai cia nieko nereiskia. iPad ir naudoja ta
pacia iOS ir programos veikia tos pacios kas ir ant iPhone. Nepamirsk
kad vartotoju iOS skaicius tik dides ne vien del iPhone, bet ir iPad ir
iPod. O MS tik dabar bando prastumti savo produktus LG jau nuostolius
skaiciuoja del WM, todel ir bando ikisti i Nokia MS savo WM, kuris tik
kitais metais dar pasirodys. MS jau atsilieka nuo konkurentu iOS ir
Android ir tikrai nebepasivys, na nebet tikrai pasiulys labai maza
kaina, kas labai abejotina.
O kol MS isleis savo 8 versija, kunkurentai jau toli bus pabege, iOS
stabiliai mazdaug kas 1-1,5 isleidzia savo naujas iOS versijas, sia
vasara jau pasirodys iOS 5. Jau nekalbu apie Updeitus kuria iseina kas
3-4 men.