Tema: Re: padugne 1:0 amenox ;)
Autorius: padugne
Data: 2011-03-18 20:36:31
On Fri, 18 Mar 2011 09:13:27 +0200, amenox wrote:

> Kin One ir Kin Two nieko nesako? Kodėl MS dar kartą turėtų lipt į tą
> pačią balą? Man atrodo pasimokė jau. :) Google irgi savo phonu pati

Nieko nesako, nes KIN'u problema buvo ne hardware o visiskai kitur. Juos
nuzude vidiniai m$ karai.

http://minimsft.blogspot.com/2010/07/kin-fusing-kin-clusion-to-kin-and-
fy11.html

> nedaro. Iš kitos pusės kas draudžia Nokiai dabar gaminti phonus su
> kitokiom OS? Kad ir su ta pačia Meego ar Android. Niekas nedraudžia.

Draudzia ju paciu oficialus pareiskimai ir neuzilgo prasidesiantys tai
galincio padaryt staffo atleidinejimai. Nes ju dabar tipo nebereikia, o
pinigus reikia taupyt.

Cie lietuvos politikai gali pezet viska ka tik uzsimano. O nokija kaip
kompanija sau sito leist negali, mikliai atsidurs teisme uz akcininku
klaidinima.

> Tipo mes visas pajėgas ant wp7 ir bus po to pzdc? O kitom kontoroms
> kurios  gamina phonus su keliom OS? Jų tas pats likimas nelaukia? Man
> išvis keista, kodėl niekas anksčiau negailėjo Nokios kai ji gamino
> phonus su vienintele savo OS, kuria čia daugelis keikė kad mol šūdina
> OS, bet va patys phonai geri, ir daba kai į tuos pačius gerus gelažus

Gailejo. Bet buvo vilties kad pagimdys nauja OS ir juos vel bus galima
pirkti. Dabar tos vilties oficialiai nebera.

> ikiš WP7 staiga jie visi pasidarys blogi. O ką, jei į juos ikiš
> Android'a jie taps kažkuo įpatingesni už wp7? Beje, kalbam apie
> smartfonus, į tą didelę kruvą įprastų ragelių abejoju kad Nokia wp7 kiš.

Zinoma. Va pvz i androida as galiu instaliuot tuos appsus kurie man
patinka. I WP7 nebe.

Visokie FTP klientai ar net banalus newsryderis be personalinio m$
palaiminimo neimanomi is principo. Cia tipo gera OS?

> Kartojau ir kartosiu - įvairenybė rinkoje man kaip vartotojui yra gerai.

Taip, zinoma gerai. Ir sis nokios zingsnis ivairenybe kaip tik ir mazina.

--
kthxbai.