Tema: Re: padugne 1:0 amenox ;)
Autorius: padugne
Data: 2011-03-19 13:36:07
On Sat, 19 Mar 2011 11:39:49 +0200, amenox wrote:

> Vat palaukiam oficialių pranešimų. Visai neseniai Nokia promotino naują
> Simbian update, tai matyt reikės to staff.

Taigi sulaukem jau, viskas senai pranesta. Symbianas oficialiai uzdaromas.

> Eee, kiek siekia mano žinios tai Android aplikacijos tikrai neveiks WP7
> aplinkoje ir atvirkščiai. :) O aplikaciju gal atsiras vėliau jų shope.
> Ne viskas gi iškarto. Beje pats gali pasirašyti, gi developini. :)

Blin, kartais tiesiog svyra rankos. Toks vaizdas kad tiesiog pamirsai
isijungt smegenine arba neturi zalio supratimo apie ka pezi. Arba trolini.

Davai dar karta tiems kas tanke: M$ WP7 platforma yra tiek suvarzyta, kad
joje normaliems developeriams nera prienamas joks kitas tinklinis
servisas isskyrus HTTP.

Arba kitais zodziais, tokie appsai kaip alternatyvus Email klientas,
ryderis sitiem faken omnitel newsam, FTP klientas ar pan be specialaus
personalinio m$ palaiminimo yra neimanomi is principo.

O kad gauti toki palaiminima reikia kad butum firma su daug milionu
apyvartos, kitaip m$ apskritai net nesivargins taves isklausyti. Su manim
jie tikrai nesnekes jei pasakyciau, kad planuoju cia rasyt NNTP klienta.

Be to, jei toki appsa as ir parasyciau, tai pvz tau jo duot negaleciau.
Nes tu jo niekaip kitaip negali instaliuot tik per maketa. O kad idet i
marketa reikia moket pinigus microsoftui.

Daejo?

--
kthxbai.