Tema: Re: padugne 1:0 amenox ;)
Autorius: padugne
Data: 2011-03-19 19:17:29
On Sat, 19 Mar 2011 14:19:17 +0200, amenox wrote:

> When Nokia announced its deal with Microsoft just before Mobile World
> Congress, CEO Stephen Elop said the company is planning to sell at least
> 150 million more Symbian phones before completing the transition to
> Windows Phone.
>
> http://crave.cnet.co.uk/mobiles/nokia-n8-set-for-symbian-update-with-
tweaked-homescreen-and-widgets-50002930/#ixzz1H2xA9ygI

> Jau visus isspyre? Ar dar palauks?

Niekas nieko nelauks, isspyrimo procesas jau uzsuktas bet dar praeis kiek
laiko kol visa tai suderins su profsajungom ir valdzia. Tai nenutinka per
viena diena.

O visi tie milionai tai tiesiog judejimas is inercijos, esamu projektu
uzbaigimas ir planuojami mazdaug pusantru metu pardavimai. Daug staffo
tam nereikia. Reiksmingo tolesnio developmento symbiane ir meego nebebus.

> Tavo nuomonė man daėjo. Aš nedeveloperis ir detaliau tuo nesidomėjau,
> bet pamėginsiu pagooglint. Kažko turiu įtarima kad perlenki. Su MS

Cia ne nuomone, cia banalus faktas.

> bandei komunikuoti ar tiesiog spėji kad tave pasiųs?

O tu bandei kada rasyt laiskus seneliui salciui?

--
kthxbai.