Tema: Re: padugne 1:0 amenox ;)
Autorius: SAMas
Data: 2011-03-18 15:00:00
On 2011-03-18 08:13:27 +0100, amenox said:

> [...]
> išvis keista, kodėl niekas anksčiau negailėjo Nokios kai ji gamino
> phonus su vienintele savo OS, kuria čia daugelis keikė kad mol šūdina
> OS, bet va patys phonai geri, ir daba kai į tuos pačius gerus gelažus
> ikiš WP7 staiga jie visi pasidarys blogi. O ką, jei į juos ikiš
> Android'a jie taps kažkuo įpatingesni už wp7? Beje, kalbam apie
> smartfonus, į tą didelę kruvą įprastų ragelių abejoju kad Nokia wp7
> kiš. Kartojau ir kartosiu - įvairenybė rinkoje man kaip vartotojui yra
> gerai. O apie tai kaip bankrutuos Nokia tegu analitikai spėlioja. :)

Suprask kad visa esme ne OS sukurti, pagrindinis dalykas tai pritraukti
programuotojus ir pasiulyti vartotopjui kuo paprastesni naudojima ir
pirkima programu, kad nereiktu googlinti ieskant programu, o rasti
viska vienoje vietoje.

Cia MS bedos ir prasideda kad neturi geru programavimu irankiu, neturi
parduotuves ir kas svarbiausia mazas sosfto pasirinkimas. Nokia ir to
nagali pasigirti su savo buvisia OS
Tai apsujunge du Rinkos zaidejai kurie nesugeba pritraukti geru
programeriu ir t.t.

O kad Nokia pasirinko vien tik MS tai cia visakas aisku MS primokejo ne
vien milijona, kad butu tik ju produktas.