Tema: Re: LTZO update
Autorius: amenox
Data: 2014-12-27 13:31:50
Viskas ten elementaru, pluginas siunčiasi failą lokaliai į kešą, paskui
siunčia per USB į prietaisą iš HDD. Kodėl finale lokaliai liko senasis
negaliu pakomentuoti. Mes nekontroliuojam plugino developinimo. Pats failas
į serverį buvo įkeltas iš karto. Didesnioji dalis vartotojų žemėlapį
įsikrovė iš karto be problemų. Matyt yra kažkokių niuansų kai kuriuose
kompuose, kokių dar nežinome.