Tema: Re: LTZO update
Autorius: efka
Data: 2014-12-18 19:54:10
2014.12.18 19:03, kufass rašė:
> Tai Androidui galima isbandyti Garmin Street Pilot.
> Paleidau ant Samsung TAB2 ,Samsung Galaxy S3 ir siandien paleidau ant
> Galaxy S5 su Android 5.0
> Veikia ir Keliai ir Offroad.
> Zemelapius pusiau pirkau ir neplatinu :)

Labas,

žinok jau nebežinau- išbandžiau beveik visus įmanomus Garmin
StreetPilot'o apk iš 4pda asortimento..
Deje pas mane naujas aliofonas Xperia Z3 Compact'as.. Androidas 4.4.4
nerootintas.. O jam lucky story dar neisgooglinau niekur..
Bandžiau ir į pagrindinę ir į SD kortelę ragelio instalint..
Pasileist pasileidžia bet arba mapu nemato, arba bandant maršrutą
paskaičiuoti nulūžta..
Tai kol kas rankos nusviro..

P.S. anksčiau turėtam Xperia Acro S - sukosi StreetPilot'as kaip vėjas..
Irgi su oficialiai pirktu Ltopo offroadu..