Tema: Re: LTZO update
Autorius: kufass
Data: 2014-12-18 19:07:32
O cia lietuviskas biznis - neapgaves neturesi biznio.

"efka"  parašė naujienų news:m6tofo$lo6$1@trimpas.omnitel.net...

2014.12.18 07:03, G.K. rašė:
> Webupdater puikiai dirba ir su pzdintais navigatoriais.

Šitą aš žinau ir šiuo atveju ne į temą, nes aš kalbu apie legaliai
nupirktus (šiuo atveju išvis Lietuvos parduotuvėje) navigatorius, bet ši
parduotuvė pasirodo sugeba pardavinėti su pyzdintai žemėlapiais...

Tas ir knisa- moku beveik 2kLT už Astro su LTOffroad mapu- tai pasirodo
jie sugeba "sutaupyti" 59 LT idėdami pavogtą žemėlapį..

Bl..