Tema: Re: LTZO update
Autorius: efka
Data: 2014-12-17 18:42:24
2014.12.17 12:25, amenox rašė:
> Jei tai oficialiai importuoti Astro 320 problemų nebus, atnaujinimas
> Internetu kaip ir visur.

Turbūt nesusišnekėjom.. Kad Astro 320 jie oficialiai/neoficialiai
importuoja aš nežinau ir man neįdomu.. Faktas kad šie Astro yra  tikrai
legaliai Lietuvoj dirbantys ir atnaujinami su Webupdater'iu be problemų.

Mano klausimas buvo apie šiuose Astro "tipo" legaliai įdiegtuose Lietuva
Topo Offroad žemėlapių atnaujinimą...

Nes parduoda jie juos reklamuodami kartu su idiegtu LTZO..
Bet paklausus apie atnaujinimą, atsako:

Todėl jei aš negaliu oficialiai nupirktam prietaise su OFICIALIAI pirktu
idiegtu žemėlapiu atsinaujinti jo internetu- tai man sako kad jie
parduoda VOGTĄ žemėlapį ir siūlo:

> jei žmogus nori jį atsinaujinti, teks atvykti pas mus

Tai aš gaunu "legalų" ar ne produktą?
Norėčiau truktelėti tą kontorą, jei žmonių pirkti prietaisuose įdiegti
mapai iš tikro vogti..