Tema: Re: LTZO update
Autorius: efka
Data: 2014-12-19 08:43:23
2014.12.18 21:06, kufass rašė:
> Ne sudba togda.
> O gal reikia dar pabandyti.
> Suinstalini apk,paleidi ir ziurai gal sukuria kur Garmin folderi arba
> kaip man
> /storage/extSdCard/Android/data/com.garmin.android.apps.gmobilext/files/
> Ne iskarto ir man gavosi.

Itikinai. Pavyko :)
Tiesiog spjoviau i visus savo bandymus sudeti StreetPilot'a i SD kortele.
Pavyko suinstalinti 35SP2.33_mnt_sdcard_by_rf711.rar versija i
pagrindine atminti.
Garmin katalogas susikure tiesiai cia:  /storage/emulated/0/Garmin

Na o toliau viskas kaip visada..

Zodziu i Sony Xperia Z3 Compact (Android 4.4.4) Garmin StreetPilot'a
galima sudeti nerootinant.

Kaip tik simtuka kilometru reik prasukt- vaziuoju bandydamas ar nenulus.. :)