Tema: Re: LTZO update
Autorius: Vaidas
Data: 2014-12-23 21:24:57
Ankstesniam poste buvo 107MB, o šiam 151MB. Ar teisingai suprantu, kad
pradžioje udateinai ir buvo 107 failas surašytas (t.y. LTZO v1.0), o po
to jau surašė 151MB failą LTZO v2.0? Ką būrei, kad pavyko?
Aš jau kelintą kart update'int bandau su visokiais būrimais - vis siūlo
107MB failą, kuris aparate žiūrint dydžiu nesiskiria nuo senojo ir šiaip
aparatas rodo, kad įrašyta LTZO v1.0, nors webupdate sako, kad įrašys
LTZO v2.0 107MB.

Vaidas