Tema: Re: kufai patark - tomtom android radarai
Autorius: PxYra
Data: 2014-07-03 12:09:57
nieks smegenu nedulkina, tik lietuviai visada jautriai reaguoja i kritika,
pasiulymus, klaidas ir t.t. parodai kokia klaida iskart siausiasi :D "ko cia
man smegenis dulkini bla bla bla bla" ten su savo tom nuorodom tarp threadu
page tokia makliava jau sukure GPS forume kad kartais ne pats velnias
neatkas kas ten kur ir kaip