Tema: Re: kufai patark - tomtom android radarai
Autorius: kufass
Data: 2014-06-30 18:30:37
Pas androida truputi skiriasi radarai ir nera kaip originaliu ir kaip
POI,kad pranesinetu.
Dedasi 5+2 failai,bet geriausiai naudot tikra apk (ne universalu) ir tikra
androidini zemelapi.
Daug instrukciju prisirankiojai,bet pacia geriausia praleidai :)
http://forumas.gps.lt/viewtopic.php?f=42&t=3842&start=1020#p68870
Klausk is sitos instrukcijos,bet manau,kad ten labai aiskiai viskas
parasyta.

"PxYra"  parašė naujienų news:lorgap$jt7$1@trimpas.omnitel.net...

Reiktu kufai tavo patarimo o tai makliava man gaunas su tuo GPS painiu
forumu, uzkniso terliotis surinkejant rinkinukus paemiau gatava
http://forumas.gps.lt/viewtopic.php?f=42&t=3842&p=68943#p68943

ten kiek suprantu nebus nei LT nei Europos radaru, man nesvarbu kurie veiks
ar originalus nukrekinti ar per POI, noreciau naujausiu ir bent kad ikona
kampe rodytu ir pries kelis simtus metru balsu pranestu apie fotika,
klausimas is kur imt ir kokius failus imt, galetum pasidalint tiesioginem
nuorodom

http://forumas.gps.lt/viewtopic.php?f=42&t=4244&p=8943#p8943
cia ziurint turbut tinka tik Radarai for Android, Radai World turi Lietuvos
radarus ar nelabai? nes Radarai LT biski jau pasene (autostradoje palei
Kauna nezino apie pasikeitimus ir t.t.) (TomTom Radarai esu bandes
suaktyvuot, pakist hackinta xml i tomtom folderi (ten yra ne SD kortoje
dedasi o pacio appso dir'e kazkur root'e) ir sumest i androida tai neveikia
sitas variantas)

IDEALIAUSIA butu sitas
http://forumas.gps.lt/viewtopic.php?f=42&t=3842&p=64317#p64317 variantas bet
kiek suprantu su situo rinkinuku neveiks, reik derint viska prie pateikto
APK