Tema: Re: kufai patark - tomtom android radarai
Autorius: PxYra
Data: 2014-06-30 19:16:02
Kas liecia KK ivairiu versiju
jei skaitei foruma tai nesigavo su tuo rinkiniu :D teko makliavot, det pagal
tavo nuorodoje instrukcija: Android'inius zemelapius 930.5611 versijos,
content foldery v11, radaru duomenis ir apk 1.3.2 Europos modifikuota, nes
tas kur eina komplekte nors ir raso kad tipo yra lietuviu kalba (about
skyriuje) is tikro pilnai angliskas...
nesuprantu kaip ten rasot jus instrukcijas jei pirmam punkte parasyta kad
content foldery reik sukelt i /android/data/ (gautus taip
/android/data/com.tomtom.europe/files/ZEMELAPIS_IR_KITI_FAILAI_FOLDERIAI) o
jau treciam punkte kai jau padaryti pirmo punkto zingsniai, liepiat content
files folderi sukelt i ..../files/files folderi, tada gautus dvigubas
susidubliavimas niekam nereikalingas, nes pazingsiui vykdant visi content'o
files subfolderiai butu dviejose vietose t.y. ir
/android/data/com.tomtom.europe/files ir
/android/data/com.tomtom.europe/files/files o is tikro turi but
/android/data/com.tomtom.europe/files/files/CIA_JAU_VISI_FAILAI_FOLDERIAI_ZEMELAPIAI

tu nepyk be to forumo struktura tai nu i nx, padaryta taip kad kuo lengviau
susipanciot butu, pakuria threada kuriame milijonas atsakymu (reply) ir visa
nauja info tik atsakymuose kurie neaisku kuriam threado puslapyje randasi ir
sokineji ten kaip isprotejas tarp nuorodu i atsakymus susipainiodamas kuri
info jau pasenus o kuri naujausia, ta instrukcija tavo tik netycia atradau
nuklydes i priespaskutini 69 puslapy, kodel negali padaryt atnaujinamo
pradio threado posto, atsinaujino info i ji bent nuorodas sudetu odaba
nueini radaru duomenu ieskot tai ten kur pradinis radaru duomenu
postas_atsakymas tai pasirodo info jau senstelejusi, LT radarai 2013.11 ir
bb tu atspesi kad 69 puslapyje yra ir naujesni duomenis ir nauja instrukcija