Tema: Re: kufai patark - tomtom android radarai
Autorius: PxYra
Data: 2014-06-30 22:21:58
nemeluok, 1 punktas priestarauja 3'iam nes tai yra is tos pacios
instrukcijos tiem patiem nerootintiem KK telefonam, jei pagal ta instrukcija
vykdysi punktus nuo 1 iki 5 gausi susidubliavusius folderius ir kas
svarbiausia, jei daryt praleidziant punktus 1 arba 3 tai darant pagal pirma
punkta gali neveikt tomtom nes! failai atsidurs ne ten kur reikia,
konkreciai /storage/extSdCard/Android/data/com.tomtom.europe/files
folderyje, konkreciai failai turi atsidurt
/storage/extSdCard/Android/data/com.tomtom.europe/files/files folderyje
jei dar neaisku tai paziurek i archyvo vidu ir pamatysi struktura
tomtom/com.tomtom.europe/files/ZEMALAPIO_IR_KITI_FAILAI ir jei tiesiai
kopinsi i /storage/SDKORTELE/android/data tau nesigaus
/com.tomtom.europe/files/files folderiai, tada normaliai instrukcijoje 3'iam
punkte reikejo parasyt kad subfolderius is /files perkelti (move) o ne
kopijuoti i /files/files

o del keliu (patch) nesusekimo nesek pasaku, tiesiog KitKatui nelimpa
struktura /storage/SDKORTELE/tomtom/com.tomtom.europe/ ir failai turi sedet
/android/data/ folderyje as kaip sakiau bandziau ir rinkinuka (nesigavo) ir
poto pagal instrukcija tai antru atveju nereikejo vargt "susekant kelia" o
uzteko ta pati (/storage/sdcard1/) kelia irasyt i metadata