Tema: Re: kufai patark - tomtom android radarai
Autorius: kufass
Data: 2014-07-01 06:57:08
Itikinai.
Daugiau nerasysiu instrukciju, nes man visada ir viskas veikia.
Dulkinkites patys .

"PxYra"  parašė naujienų news:losjb4$b9c$1@trimpas.omnitel.net...

isvada nemoki skaityt, nes jei ispakuosi content archyva i sd korta gausi
failus gulincius taip
/android/data/com.tomtom.europe/files/europe_ir_kiti_folderiai o kad veiktu
sd korteleje jie turi sugulti taip
/android/data/com.tomtom.europe/files/files/europe_ir_kiti_folderiai
pats liepi pirmam punkte ispakuot failus is archyvo i sd kortele o po to
pats
sau priestaurauji treciam punkte sakydamas kad files folderis is content
archyvo turi atsigult i /android/data/com.tomtom.europe/files/ (gaunas du!
files folderiai vienas po kitom, ko cia nesupranti.

jei darai viska pagal tavo instrukcija t.y. pirma isarchyvuoji ir po to dar
KOPIJUOJI (MOVE, PERKELT reikia) gaunas 2 files folderiai su tuo paciu
turiniu tik skirtingame gylyje