Tema: Re: kufai patark - tomtom android radarai
Autorius: kufass
Data: 2014-07-02 21:44:32
Per 7 pedagoginio -instrukciju rasymo metus jau pripratau prie kritikos.
Pasiziurejus i parsiuntimu skaicius - simtai siunciasi, bet visada atsiranda
vienas -kitas kuriems nesuprantama instrukcija.
Demokratiskai mastant,reiketu ziuret daugumos interesu.

"PxYra"  parašė naujienų news:lp1hea$6fg$1@trimpas.omnitel.net...

kritika skaudina? ar sunku savo klaida pripazint, ko cia pykt nesuprantu,
pirma punka pataisai (jau pataise forume) ir painiava isnyksta