Tema: Re: Kokia navigacija rekomenduotumet
Autorius: svyt
Data: 2012-12-23 20:47:45
nu furai pradzioj reik kad gerai veiktu furiniai apribojimai, kad netycia
nenukreiptu i sunkeli, nes dabar tai dazniausiai sugalvota marsruta
perziuriu, ir paredaguoju, kad kuo maziau vaziutu plonais keliukais, kuo
daugiau magistrale, tai man visokie netiketumai tik suveltu pasiruosimo
darba. kai jau bus pilnai patikimi zemelapiai rinksiuos ta tmc ir as.
ldngvikei gal. as naudojau kazkoki beckeri, tai ten laiko nerodydavo, tik
netiketai imdavo ir perpiesdavo marsruta.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)