Tema: Re: Kokia navigacija rekomenduotumet
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-12-16 13:20:57
On 2012-12-16 10:16:21 +0200, svyt said:

> nz, kazi ar vilniuje tas tmc padetu, jei kamstis tai kamstis ir
> alternatyviuose keliuose.

Pamates, kad priekyje bus kamstis ir nera altrernatyvaus kelio (o jie
daznai yra) - gali paprasciausiai vaziuoti i artimiausia viesbuti ir
palaukti kitos dienos (pvz rugpjuti sestadieniais uzsikisa tunelis is
austrijos i slovenija (vaziuojant nuo villach). Bet kas liepia vaziuoti
butent sestadieni?? Vis vien visa diena praleisi kamstyje. Man gerokai
maloniau ta sestadieni pavaikscioti po alpes, o ne stoveti kamstyje. O
ir si kamsti sudaro ne vietiniai, o vokieciai, italai ....

>  siaip kai vaziuoju per olandija is principo renkuos marsrutus kuriuose
> maziau kamciu

Jei kasdien vazineji (as irgi dabar zinau, kur ir kada buna kamsciai
vaziojant i kroatija). O jei ne? Jei ta kryptimi vaziuoji pirma karta?
(vaziuoji atostogauti ir pamatyti kazka naujo)  Zinosi, kur kamsciai?

> , kad nelyst i koki antverpena. Mna nepatinko kad kartais vietoj
> iprasto kelio pataria vaziuot kaip geriau jam atrodo ir nukreipia i dar
> didesni kamsti, arba didziuli lanka.

Pofig lankas, jei kamstyje stoves netoli paros....

>  be racijos dar yra radija, ir bent jau vietiniai zino

Moki visas europos kalbas? (lenkiskai, italiskai, vokiskai,
prancuziskai, kroatiskai, sloveniskai ...)

>  kad ten kamstis, ir jei vietiniai nesiverzia apvaziuot, matyt nelabai
> tos alternatyvos ir yra.

Oi ne visada taip. Gal kazkam alternatyvos nera, o tau yra. Gal kazkas
butinai nori sestadieni papulti i kroatija (nes ten sestadieniasi
keiciasi pamainos), bet papuls vis vien sekamdieni. O man geriau
alternatyva ten ir vaziuoti sekmadieni. Skirtumas bus tas , kad sovejes
kamstyje (ir vaziaves visa nakti) vietoje busi sekmadieni ryte iki
pietu, o nestovejes (visa sestadieni praleides alpese ir nakvojes
viesbutyje) busi sekmadieni po pietu... Kas geriau??

Audrius K.