Tema: Re: Kokia navigacija rekomenduotumet
Autorius: SAMas
Data: 2012-11-28 13:41:38
Tai yra smarfonu ir su 5" ir su 4,8" ir mazesniu. Galiu pasakyti kad
smartfomas su 4" rodys geriau
ir daugiau informacijos nei koks navigacinis irenginiukas su 5".
Smarfonai dirba greiciau, nes jie turi galingesniu sprocesorius
daugiau atminties ir t.t.

Del laikiklio Nexus 7 tai ebay rasi visko, del TMC tai nieko negaliu
patart, cia reikia ziureti koks atskiras irenginius per Bluetooth
veiktu arba imi su 3G rysiu ir viska atsinaujina per interneta.