Tema: Re: Kokia navigacija rekomenduotumet
Autorius: svyt
Data: 2012-12-16 11:15:59
nz, kazi ar vilniuje tas tmc padetu, jei kamstis tai kamstis ir
alternatyviuose keliuose. siaip kai vaziuoju per olandija is principo
renkuos marsrutus kuriuose maziau kamciu, kad nelyst i koki antverpena. Mna
nepatinko kad kartais vietoj iprasto kelio pataria vaziuot kaip geriau jam
atrodo ir nukreipia i dar didesni kamsti, arba didziuli lanka. be racijos
dar yra radija, ir bent jau vietiniai zino kad ten kamstis, ir jei
vietiniai nesiverzia apvaziuot, matyt nelabai tos alternatyvos ir yra.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)