Tema: Re: Kokia navigacija rekomenduotumet
Autorius: svyt
Data: 2012-12-16 21:31:39
Netikiu kad tmc isprendzia minetas problemas.daug dazniau atvirksciai -vis
dar nukreipia salutiniais keliais, kai jau kamstis senai pasibaiges. Argi
tmc skiria ar kamstis pusvalandziui ar parai? Nz, sakiau naudojaus kelis
kart, nepatiko ir laikau tai nebutinu priedu, kodel parasiau.Gal, ypac su
lengvike ir tvarkoj, o kai naviguoju sunkvezimiu ir zinau kad jis veda
tvarkingai per paryziu, o viena kart eme ir nuvede po zenklais. Sakau,
nepatiko.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)