Tema: Re: Kokia navigacija rekomenduotumet
Autorius: SAMas
Data: 2012-11-28 14:43:50
Koki turi smartfona turi, jei viena is naujesniu tai pabandyk su ja naviguoti.
Smartfonai gali isgauti didene rezoliucija, taip matysi daugiau
zemelapio apimties. Kitas pliusas smartfono tai kad ekranas ryskiau rodo
detaliau viskas matosi.

Na Nexus 7 naujesnis turi geresni ekrana, procesoriu greitesni na ir
zinoma visados is Googles gausi naujausia OS versija.