Tema: Re: iGO androidine...eto polnyj pizdec
Autorius: svyt
Data: 2012-05-17 23:01:06
visad sakiau kad navigacija ir telefonas turi but skirtingi irenginiai. O
kad dabar galiu turet navigacija telefone neblogai, ja naudoju kaip
atsargine arba isejus pesciom pasivaiksciot. visgi mano akimis wm5 yra
geresne operacine nei androidas :-))) tai aisku tik mano nuomone, bet senam
tytn II man veikiau daugiau pilnaverciu navigaciju, jos stabilesnes, daugiau
esu rades idomiu programu zaidimu. Androidai kazkaip man labai megejiski,
programos irgi. beje kaip kovot su perpildyta vidine atmintim, programu
perkelimas pilnai i kortele nelabai efektyvus, nes dauguma nepersikelia.
naudojuos ir pagalbine app2sd programa ir dar kazkokia, visos perkelia ta
pati.

samsung ace
Huawei 8500

--