Tema: Re: iGO androidine...eto polnyj pizdec
Autorius: Bronco
Data: 2012-05-12 01:23:27
On 2012-05-11 22:41, PxYra wrote:
> da nu na....! tokia navigacija po TomTom ir Garmin....interfeisas tai
> xuj suprasi kur kokia knopke ka reiskia, interfeisas man painus...

ne tu pirmas, kuriam naujos iGo nepatinka. Aš senam pda su wm iki šiol
jusinu iGo 2006, nes iGo naujesnis interfeisas mane nuo pat pradžių į
neviltį varė. Buvo jausmas, jog ten arba visai žaliam navigacijoje arba
moteriškai logikai optimizuota :) Dėl viso pikto turiu ir naują iGo
susimetęs tiems atvejams, kai naujausių map'ų prireikia, bet visais
kitais atvejais iki šiol 2006-ą versiją naudoju :)