Tema: Re: iGO androidine...eto polnyj pizdec
Autorius: arunass
Data: 2012-05-14 16:56:15
Kiekvienam -pagal skoni.
Androidinis iGO turi beveik visas pagrindines Primo funkcijas,vistiek
dauguma vartotoju jas neisnaudoja.
Nepamirstam,kad cia- pirmoji iGO versija androidui. Laukiam sekanciu.
O zemelapiai tokie pat kaip pas Primo.
Dar galima naudot ir mapchangeri.
Isbandziau marsrutu Kaunas -Wien (Austrija) ,jokiu problemu.

"ArunasM"  wrote in message news:joorve$hhu$1@trimpas.omnitel.net...

isvaziavau i latvija/estija... sygic pirma karta nuvyle, ir jauciu, ilgam,
susinervines susimeciau igo... nu pasaka ne daiktas -veikia, veza,
nestrigineja, negrybauja... pasitestuosiu ir as dabar lietuvoj intensyviau,
bet kol kas - super.