Tema: Re: iGO androidine...eto polnyj pizdec
Autorius: Zoom
Data: 2012-05-12 21:06:52
Na dël mygtukø - átariu Mariupol skinà naudoji. Vietiniai dievukai já
labai myli ir visomis iðgalëmis reklamuoja, nors jis yra þiauriai
perkrautas ir neintuityvus. Visi rinkiniai forumuose yra jo pagrindu.
Pabandyk Reborn - ðitas padarytas pernelyg nenukrypstant nuo
gamyklinës aplinkos, todël suprantamesnis ir patogesnis.
http://www.mobilepassion.org/viewtopic.php?f=81&t=6833

Na o konkreèiø marðrutø grybai nuo þemëlapio priklauso. Su iGo gali
rinktis ið trijø gamintojø. Jei grybauja vienas þemëlapis, gali
pabandyt kità. Nes idealiø nebûna.

Galiausiai trumpas marðruto metodas ið prigimties ydingas - su juo bûk
moraliðkai pasiruoðæs skersgatviais ir garaþø masyvais pasivaþinët :)