Tema: Re: iGO androidine...eto polnyj pizdec
Autorius: arunass
Data: 2012-05-16 10:15:57
Vel kazkur neten ziurai.
Taip darydavo anksciau.Cia -jau istorija.
Dabar naudojamos thin versijos ir viskas kopinama i SD kortele.
Nuorodas imk pacias paskutines,net pavadinau kaip finalines,nes toliau
skinas netobulinamas.

"ArunasM"  wrote in message news:joveb0$jls$1@trimpas.omnitel.net...

"data.gro failas kopijuojamas į vidinę telefono atmintį -
/data/data/com.navngo.igo.javaclient ."
cia reiskia, kad jei nerutintas, tai neikelsiu failo? :)