Tema: Re: iGO androidine...eto polnyj pizdec
Autorius: arunass
Data: 2012-05-16 07:47:33
Kazka pridirbai su sys.txt.
Tik rezoliucijoms 1024x600/1280x800 pasileidzia nepilnas ekranas, maksimali
rezoliucija -800x600
Gatavi rinkiniai skirtingom rezoliucijoms yra cia:
http://www.gps.lt/forumas/viewtopic.php?f=44&t=3426

"ArunasM"  wrote in message news:jou531$qjh$1@trimpas.omnitel.net...

nu vat rodo kairiam virsutiniam kampe ir vaizdas ne per visa ekrana... :) nu
reiks pamegint dar parsisiust is naujo ir pazaist...