Tema: Re: Nauji Garmin offroad LT zemelapiai
Autorius: amenox
Data: 2012-05-08 22:26:00
Jei tai tvarkingas ir tikrasis preloaded City Navigator, jis neliečiamas. Į
kortelę rašant viskas išvaloma, taip visais laikais būdavo. Bet Offroad
rašomas tik į vidinę (išskirtinais atvejais į kortelę, jei nėra galimybės
kitaip). Jei trumpiau - rašant Internetu tai vyksta beveik identiškai kaip
kad rašoma su Mapsource, o Mapsource VISADA ištrina tai, kas buvo su juom
įrašyta prieš tai. :) Rekomenduoju daryti kopiją jei abejojama, nepakenks.