Tema: Re: Nauji Garmin offroad LT zemelapiai
Autorius: G.K.
Data: 2012-05-08 08:53:47
Neaisku apie koki serijini eina kalba. Jeigu irenginio, tai jis nelabai reikalingas, nors Garmin.com
turi irenginiu ser. numeriu baze pagal UnitID. Prisijungus per "my dash board" parodo serijini nr.
Jeigu kalba eina apie unlock code, tai tas pats garmin.com sugeneruoja unlock code ir patalpina
irenginyje bei kompe.
Uzsisakiau ir as zemelapi tik siek tiek keistai atrodo jog pervedes pinigus negaliu atsisiusti
zemelapio.

"amenox"  wrote