Tema: Re: Nauji Garmin offroad LT zemelapiai
Autorius: Gediminas
Data: 2012-05-05 20:29:00
Pas mane iphone topo 1.12 veikia. img unlockintas.

Amenox gal dar turi kokios info apie softo sulietuvinima. Siai dienai is
firmware istraukiau fontus perpiesiau raides, ale nezinau kaip atgal sukist
tuos fontus.

"amenox"  wrote in message news:jo3n7q$5ld$1@trimpas.omnitel.net...

Taip, serijinį reikia rankom suvest, kol kas nesugalvojom kaip jį automatu
ištraukt. Su telefonu kol kas niekaip, vienintelis telefonas su kuriuo
pilnai viskas veikia (įkrovimas online ir atrakinimas) tai mano Garmin-Asus
M10 (WinMo). :) Žiūrėsim ir aiškinsimės. Su Androidu bet kokiu atveju šiai
dienai nikaip.