Tema: Re: Nauji Garmin offroad LT zemelapiai
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-05-08 07:46:56
On 2012-05-07 14:40:19 +0300, amenox said:

> Graži iniciatyva, mes vis dar tikimės kad bent savaitę kitą
> prasilaikysim. :)) Nes jei jau su tokia kaina visi dalinsis tai jau
> tikrai nusvyra rankos ką nors daryti.

Kadangi kaina tiktai normali, tai vakar buvo nupirkta. Pirmi ispudziai:
nukrauti i aparata gpsmap62s  su mac'u (macosx 10.6.8,  safari)
nepavyko. Ivyksta pirmas failo nukrovimas (sukasi laikrodis, pasiekia
simta procentu ir ismeta klaida). Teko krauti su winXP, explorer. Su
jais viskas gerai. Zemelapis patiko.

Audrius K.