Tema: Re: Nauji Garmin offroad LT zemelapiai
Autorius: amenox
Data: 2012-05-08 09:39:50
Taip, aktyvavimo kodo generavimui serijinis nereikalingas. Bet jis būna
reikalingas kai klientas turi problemų su žemėlapio aktyvavimu ar
atnaujinimu ir yra viską pamiršęs - prisijungimo duomenis, atrakinimo kuponą
ir nėra šalia kompo. Tokiu atveju telefonu padiktuotas serijinis numeris
mums suteikia labai daug informacijos ir pagreitina problemos sprendimą. Jei
klientas įveda serijinį "iš lempos" ir paskui padiktuoja teisingą, savaime
suprantama pas mus duomenų bazėje tokio nėra ir klientas tampa "negeriečiu"
iš techninės pusės. :) Kol kas automatiškai paimti serijinio numerio mums
nepavyksta., todėl ir yra reikalavimas jį įvesti, juolab tai reikia padaryti
tik vieną kartą. Už idėją ačiū, įrašysim į instrukciją apie my.garmin.com
dashboard.