Tema: Re: Nauji Garmin offroad LT zemelapiai
Autorius: amenox
Data: 2012-05-05 20:15:38
Taip, serijinį reikia rankom suvest, kol kas nesugalvojom kaip jį automatu
ištraukt. Su telefonu kol kas niekaip, vienintelis telefonas su kuriuo
pilnai viskas veikia (įkrovimas online ir atrakinimas) tai mano Garmin-Asus
M10 (WinMo). :) Žiūrėsim ir aiškinsimės. Su Androidu bet kokiu atveju šiai
dienai nikaip.